Bilant...

joi, 1 ianuarie 2009

Iata in prima zi a lui 2009, m-am gandit sa-mi fac un pic analiza realizarilor anului ce a trecut. Pot spune, intr-adevar, ca am avut un an bun, chiar foarte bun. Un an in care am muncit enorm, in care si distractiile au fost pe masura.Un an in care au fost si umbre, moartea bunicii Gica, din partea sotiei, dar in general un an de nota mare.
Realizarile se refera atat la partea materiala, unde mi-a mers foarte bine, cat si la cea spirituala si de familie. Am inceput sa ma integrez tot mai bine in asa-zis-ul sistem romanesc, dupa o pauza de opt ani, am inceput chiar sa ma smecheresc-fac referinta la business-datorita unor oameni care s-au tinut de cuvant. Si fiindca veni vorba, am vazut care-mi sunt prietenii aici si pe aceasta cale tin sa le multumesc din suflet, am trait pe pielea mea si experiente cu altfel de prieteni, am reusit pana la urma sa mi tin aproape pe unii si chiar sa-i indepartez pe cei care nu meritau acest statut de prieteni.
Insumand totul, am iesit pe plus in 2008, totul culminand cu ultimele zile ale anului, mai exact in 29 decembrie cand am fost mai fericit ca niciodata...
Multumesc inca o data acelora care nu m-au dezamagit si ma ajuta, si sotiei mele care ma suporta asa cum sunt eu...un nebun fericit...la sfarsit si inceput de an...
La Multi Ani!!!

1 Comment:

Floarea bunica said...

Direct si la obiect.Cam asa vad eu sa se scrie pe un blogg.