Cum plm...?

vineri, 9 ianuarie 2009

Incepand de astazi, voi introduce intre scrierile mele o noua categorie care se va numi "Cum plm...?" Vor fi cateva randuri sau mai multe, daca voi adauga explicatii si comentarii, prin care voi reliefa diverse intamplari, mai mult sau mai putin actuale. Voi pune diverse intrebari, cui?.., nici eu nu stiu, despre anumite fapte, cazuri, decizii politice, bla,bla,bla... Intrebarile vor fi de genul: Cum plm...?
Spre exemplu azi ma voi intreba :Cum plm, ne propune Putin noua, romanilor, sa facem afaceri cu Rusia? Adica sa luam gaz de la ei la un pret bun si sa-l vindem mai departe ucrainienilor? Cum plm...? Se poate? Adica gaz Putin, scuzati...gaz putin mai ieftin? Cum plm...?



P.S.
plm= pl+m
pl=membru viril, subst. comun, singular,gen feminin,(vulgar)
m=adj.posesiv, persoana a I-a, singular

8 Comments:

Dolan said...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Evir11... said...

La Multi Ani pentru Elo!

Dolan said...

Mi-am sters primul comentariu. Ca nu are nicio legatura cu ce ai scris pe aici :)
Te sustin 100% la categoria "cum plm?" :)
Baga mare si fii rau ...

Anonim said...

cum plm ai tupeul sa-i clasifici pe colegii tai de breasla incapabili si lipsiti de etica profesionala cand mi-a fost deajuns sa clickez pe 2-3 cuvinte cheie al fiecarui articol al tau si mi-a rezultat ca de fapt nu faci altceva decat sa culegi gandurile si opiniile altora.ce dezamagire.....oricum ai sanse la o cariera de culegator!... de cartofi

Anonim said...

ce tare esti mai omule bun...care breasla, care colegi si de unde pana unde etica profesionala cum o numesti tu? esti super tare daca din doua,trei cuvinte descoperi America!

multam oricum! esti un om bun...

apropos, nu vorbeam de incapabilitate, dar daca tu atat ai inteles...

apropos2, pe blog-ul meu scriu ce vreau, cand vreau si cum...plm vreau...

oricum esti un om bun,pacat ca nu ai identitate...

Evir11... said...

merci mult Mugurel...

Dolan said...

Cred ca el comenteaza articolul de mai sus "Smecheri de Romania..., apropos de presa de la noi..."
Nu tre sa te superi pe critici. E bine ca esti citit :D

Evir11... said...

cred ca habar n-are ca lui Dolfi nu-i placeau slapii...