Gramaticala... limba romana...exemplu...

duminică, 21 decembrie 2008


Esti frumoasa ca o stele,
Tu mi'ai rupt inima'n doi
Toate sufletele mele
Bate pentru tu si noi!

Intr-o balta neagra,
Patru ochi luceste.
Ce sa fie oare?
Cred ca e doi peste.

Pe un camp cu viorele
Crestea numai ghiocei.
Si-a venit mandrele mele
Si le-a cules pe toti ei.

Creste iarba, iarba deasa
Perpendicular pe casa,
Vine calul si o paste
Alta iarba se dezvolta.

Tara mea cu rauri multe
Si cu frunze si cu flori
Ai in tine-o populatie
De mai multi locuitori

Si din bolovani cu apa
S-au format inspre apus
Muntii tai de incretire
Orientati cu varfu-n sus

Trece lebedele-n zare.
Eu ma uit, ele dispare...


Greu sunt limba romanesc
Mult cuvant,
Usor si grele
Este-n ele!


P.S.
N-am vrut pentru ca sa zic,
Ci pentru ca sa spun,
Fiindca de pilda exemplu!!!

P.P.S.
Din pacate in Romania secolului XXI, 81% din populatia rurala si 29% din cea urbana, vorbeste inca in dezacorduri!!!


5 Comments:

Dolan said...

:))))
e gata, te-ai dus pe apa Sambetei :))

Floarea bunica said...

te-ai lenevit ca nu ai mai scris,eu tot ma uit cum se castiga bani pe net,am blogg din martie ,dar nu stiu sa scriu pe el,l-am facut din brodeala.Daca ar fi seriosi as scrie ca-mi place.Sunt curioasa daca pot sa transmit acest comantariu.Salut

Floarea bunica said...

uite ca a mers,o sa comentez cum asterni ceva pe hirtie

Anonim said...

in ce lume traim.... cum poti spune tu despre altii ca vorbesc cu dezacorduri? aia macar n-au facut jurnalistica! hai te rugam d-le!!!!!

Evir11... said...

cine esti mai anonimule? de ce nu mi te arati? ce tre` sa faci jurnalism ca sa vb corect?......era un fel de pamflet-parodie mai mic!!!!!!!!