Viata invers...

joi, 19 februarie 2009

Dacă ar fi să trăim viaţa în sens invers...

Am începe prin a muri, astfel am scăpa de această
traumă, care ne urmăreşte toată viaţa.

Apoi ne-am trezi într-un azil de bătrâni şi ne-am
simţi din ce în ce mai bine pe zi ce trece.

Apoi am fi externaţi într-o bună zi pe motiv că suntem
sănătoşi.şi am începe să primim bani de pensie.

În fine, în prima ta zi de lucru ai primi un ceas de aur.
Ai lucra 40 de ani până ai fi suficient de tânăr să
poţi începe să profiţi de sfârşitul perioadei de
activitate.

Ai trăi din petrecere în petrecere, ai bea, ai face
dragoste, n-ai avea probleme grave.
Te-ai pregăti pentru studiile universitare,apoi liceu..
Te-ai juca cu prietenii fără nici o obligaţie până ai
deveni copil.

Ultimele 9 luni le-ai petrece liniştit, bucurându-te de
încălzire centrală, room-service, etc.

În final ai părăsi aceasta lume de rahat într-un
orgasm!

4 Comments:

Dolan said...

Un fel de "The Curious Case of Benjamin Button" - in caz ca nu l-ai vazut, merita.

Evir11... said...

nu l-am vazut, dar o sa incerc...
chestia mi s-a parut draguta, de aceea am postat-o...

Floarea bunica said...

Imi place ideia ,daca s-ar putea realiza......

Evir11... said...

ce fain ar fi...