Cea mai scurta si minunata poveste din lume!!!

marți, 24 februarie 2009

A fost o data un print care intr-o zi a intrebat pe o preafrumoasa printesa:
-Vrei sa fii sotia mea?


Si ea a spus:-Nuuu!

Si atunci printul a trait multi si fericiti ani si poate mai traieste si acum umbland la vanatoare si pescuit haladuind cu prietenii si band mult bere si imbatindu-se de cate ori poftea,jucand table toata ziulica, lasandu-si hainele imprastiate in sufragerie,facand sex cu toate curvele, vecinele si prietenele,besindu-se dupa pofta inimii,cantand si scarpinandu-si indelungat coa...stele.


Tuturor prietenilor, care tanjesc dupa...feciorie...

7 Comments:

Anonim said...

in loc sa imi multumesti ptr inspiratii.....

Dolan said...

Mie imi place viata de cuplu, urasc curvele, sunt fidel, nu-mi dau aere prin casa, e o chestie de bun simt :)...
Aaaa... scuze, asta era pentru cei care tanjesc dupa feciorie :))

Floarea bunica said...

Esti abia la inceput,eu te-am avertizat ce te asteapta.Sa vezi ce-o sa cauti butoiul cu melancolie peste cativa ani.Nu dispera,nimeni nu e ceea ce pare si suntem inconjurati de astfel de persoane-unde totul e numai la superlativ.

Evir11... said...

era doar o gluma...un fel de-a spune...a sort of...kind of... che ne so io...

Anonim said...

Ca-nainte, dar mai rar...
Te-ai gandit ce iese daca schimbi un singur cuvant in povestea ta?
"Si ea a raspuns:-Daaa!, Si printul a trait multi ani fericiti si poate mai traieste si acum umbland la vanatoare, pescuind, haladuind cu prietenii, band, jucand, facand sex......".

Si-atunci nu-ti ramane decat sa dedici "Cea mai scurta si minunata poveste din lume":
Tuturor printeselor care tanjesc dupa...print... Pentru ca, intrebata cum e sa fii sotia printului, preafrumoasa raspunde, cu privirea pierduta si glasul stins: "Ca-nainte, dar mai rar..."

Anonim said...

e posibil si asta, da...

Dolan said...

Am gasit si varianta feminina :D

A fost odata ca nicodata un baiat :) care i-a cerut unei fete:* sa se marite cu el.

Fata a spus \"NU\" . X(

Si a trait fericita pana la adanci batraneti ........ :D
Fara sa spele ,
Fara sa gateasca ,
Fara sa calce pentru nimeni ,
Iesind cu prietenele ei ,
Facand-o cu cine avea chef ,
Cheltuindu-si banii pentru ea insasi ,
Fara sa lucreze pentru altcineva .
Sfarsit.