Reintalnire...

duminică, 8 februarie 2009

E impropiu spus reintalnire...
Acum o saptamana m-am conversat prin intermediul messenger-ului cu doua foste colege din facultate pe care nu le-am mai vazut de 10 ani. Apropos, anul aceste avem intalnirea de 10 ani de la terminarea facultatii...abia astept!!!

Am reusit sa dau de ele pe colegi.ro. Mi-a facut mare placere sa povestesc cu ele, parca discutam face to face, parca retraiam momentele placute si nebune din timpul studentiei. Mama ce viata faina!!! Cu de toate...fain de tot, alte vremuri, alte treburi...

Acum sper ca in cel mai scurt timp sa reusesc sa iau legatura cu cat mai multi fosti colegi pentru a putea realiza aceasta intalnire. Ar fi foarte interesant...toti pe la casele lor, cu familii si copii, ceva divers de cum ne stiam noi inainte. O intalnire, totusi diferita ca cea de 10 ani de la terminarea liceului...

Am vazut si un blog al altei foste colege, pe care am contactat-o,dar inca nici un raspuns.

Sper sa putem realiza aceasta intalnire, ar fi pacat sa nu reusim!

3 Comments:

Dolan said...

Uite asa realizam cum trec anii si tanjim dupa vremuri trecute...

Evir11... said...

da, asa e...

Floarea bunica said...

Daca vrei,poti!