Pana unde merge nesimtirea ?!?...

joi, 17 decembrie 2009

Presedintele Traian Basescu arata din nou ca nu e presedintele
tuturor romanilor, ci doar al gastilor portocalii, instalandu-l din
nou pe Emil Boc ca premier.

Si componenta noului guvern este in mare masura cam aceeasi, cu Berceanu, Videanu,
nemuritoarea Udrea, Blaga, Predoiu... Toti acolitii lui Basescu... Pai ce s-a rezolvat? Ce am luat pe mere, dam pe pere?!?... De aceea ma intreb pana unde draqu merge nesimtirea presedintelui?

Colac peste pupaza, intra in guvern si bozgorii!!! Unde draqu am ajuns fratilor????????? Ungurii vor guverna in Romania!!! Pai ce plm, romanii guverneaza in Ungaria? Basescule, ce faci? Dai tara pe mana tradatorilor de la UDMR????? Auzi, ministrul culturii romanesti un ungur... Incotro mergem, bai cretinilor??????

Cacat si iubire.....

4 Comments:

Dolan said...

Doar tampenii scri :) Iti pasa de cacaturi :)

Geoană şi electoratul
Geoană, în faţa electoratului: „Băsescu v-a furat cinci ani incheiaţi... Daţi-mi şi mie o şansă!

Anonim said...

is cacaturi ce ne inconjoara zilnic!

Dolan said...

Poate.
Dar eu stiu de ce tie iti pasa atat de mult.

Indiferent cine ajunge acolo sus, tot la furat merge. Deci, din punctul meu de vedere, ma doare fix in directie opusa.

Mai bine scri despre Thea, despre sarbatori, sunt primele care o sa fie altfel. Alta lumina, alta caldura, etc. :P

Cacam-as pe PNL-ul, PSD-ul si PD-L-ul vostru.


Videanu către Băsescu:
- Şefu, am o veste bună şi una rea. Pe care o vreţi prima?
- Pe aia rea.
- Geoană a luat 60% din voturi.
- Cum??? Atât de mult? Şi care e vestea bună?
- Dumneavoastra aveti 70%!

Anonim said...

normal ca-mi pasa!