2000...noua...

joi, 31 decembrie 2009

Mai e un pic si 2009 se duce cum se duc toti anii. Acum ca stau sa ma gandesc, la cumpana dintre ani, anul ce trece a fost unul excelent...

Ne-am implinit ca familie prin venirea pe lume a Theei, un copil voios ce ne-a luminat cararea vietii... Nu pot nici acum sa-mi descriu momentele sau primul impact cu Thea...cand am vazut-o prima oara, cand am luat-o in brate prima oara... nu pot sa-mi descriu ce am simtit... Oricum a fost bine... Un sentiment ce nu l-am mai avut pana atunci si care-l am continuu... Thea ne-a schimbat viata. In bine.



A fost un an plin si de tensiuni, dar poate anul in care am zambit cel mai mult!
A fost un an excelent din punct de vedere material... A fost un an bun ce mai!!!...

2010 sa fie ca 2009...

Va doresc sa aveti un 2010 cum va doriti!!!

1 Comment:

Floarea bunica said...

M-am trezit sa citesc si blogul tau dupa atata timp.Eu va doresc la toti sanatate si multe realizari in acest an.Toate cele bune!