Liverpool nu este niciodata singura...

sâmbătă, 14 martie 2009





Am omis sa amintesc astazi de Liverpool. M-am luat cu Sportul Studentesc si am uitat sa subliniez ca Liverpool confirma. Dupa 4-0 cu Real Madrid in Liga campionilor, a venit azi un 4-1 in casa lui Manchester United, in Premier League.
Este echipa totala in prezent. Parerea mea...




Atata daruire in joc si ambitie nu am vazut la nici o alta echipa. La fel sunt si suporterii de pe Anfield. Mai frumoasa atmosfera ca la Liverpool nu gasesti pe nici un alt stadion. O incantare totala atat in joc cat si un spectacol inedit in tribune!
In timpul si in finalul fiecarui meci, indiferent ca e Champions League sau campionatul ori Cupa Angliei, ritualul este acelasi. "You`ll never walk alone", imnul clubului, se canta de catre miile de spectatori continuu...

Impresionat...

4 Comments:

Dolan said...

EUROSPORT2 - Te uiti la fotbal.

Superb meci, incenciar, incredibil.

Evir11... said...

super...

Floarea bunica said...

FC UNIREA OBTINE PRIMA VICTORIE DIN RETUR
15/03/2009
De asta nu va place?Mie da!Seriosi, mai putin inganfati si plini de bani ca altii.

Anonim said...

nu are nici un fel de legatura cu ce spuneam despre Liverpool.