The Distroyer...

duminică, 22 martie 2009




Liverpool i-a distrus pe cei de la Aston Villa, 5-0, in cadrul etapei cu numarul 30 din Premier League!
Astfel cormoranii s-au apropiat la un singur punct în clasament de liderul Manchester United, care are însă un meci mai puţin disputat.

Incredibil jocul in viteza si precizia paselor a celor de la Liverpool. Eroul meciului a fost Steven Gerard, cu 3 goluri. Gerard este cel mai complet jucator al momentului dupa parerea mea. Intuitie, agresivitate, precizie, daruinta, finete(vezi golul 2 din lovitura libera) sunt cateva din calitatile care fac din acest jucator un fotbalist total, cum imi place sa spun.Căpitanul formaţiei engleze a afirmat că îşi doreşte cel mai mult să devină campion cu echipa la care a evoluat de când s-a apucat de fotbal şi la care vrea să îşi încheie cariera.




De remarcat ca in ultimele trei meciuri, Liverpool a marcat 13 goluri si a primit doar unul(din penalty), jucand in compania unor nume mari ca Real Madrid(4-0), Manchester United(4-1) si Aston Villa(5-0).

Tot respectul pentru spectacolul fotbalistic oferit!

4 Comments:

Dolan said...

Asteptam comentariu legat de meci :D
Frumos spectacol.

Dolan said...

Dupa ce am urmarit meciul, stiam ca o sa gasesc detalii la tine pe blog :) Se pare ca ai renuntat la campionatul Italiei :)
Frumos meci.
Liverpool merita campionatul.

Evir11... said...

nu am renuntat la campionatul Italiei, insa tot cel englezesc este mai frumos...cat despre Liverpool, da merita campionatul...

Evir11... said...

aaa, nu mi-ai zis nimic de Gerard!!!