Despre bunici...

duminică, 6 septembrie 2009

Salutare! Haideti sa va povestesc cate ceva despre familionul nostru... eu sunt mai noua, dar pe bunici deja i-am cunoscut.

Asadar, eu am patru bunici: doi de la Targoviste si doi din Fagaras. Pe bunicul de la Targoviste - noi ii zicem Pitzi - l-am cunoscut ultimul, dar e cel mai simpatic. Are o mustata imensa, nu am mai vazut asa ceva pana acum ca eu sunt micuta, insa o sa le vad pe toate sunt sigura. Stati sa va zic... Pitzi e tare emotionat: transpira tot cand ma ia in brate, chiar si pe mustata...El are un taxi galben frumos cu care inca nu m-am dat, dar sunt sigura ca e cel mai tare taximetrist din Targoviste!!!



Asa... Bunicul de la Fagaras, Coco, e cel mai tare pronosportist din tara si cel mai infocat stelist pe care l-am cunoscut eu...Si el e tare emotionat cand ma vede, dar e un bunic fain si el. Se uita toata ziua la sport si politica la televizor ca e pensionar si are timp liber...
Bunica de la Fagaras, Maia, e cea mai tare plangacioasa din tara: aproape tot timpul cand ma vede plange...e foarte emotiva draguta!!! Ea e cea mai mare bucatareasa, face tot felul de mancaruri foarte gustoase, dar eu inca nu mananc decat laptic...



Si acum sa va spun de bunica de la Targoviste, Florina: ea a venit special sa stea la noi mai mult sa o ajute pe mami. Cand fac si eu un pic de galagie, deja e prezenta cu suzeta si cu ceaiul. Sa stiti ca de cateva ori am pacalit-o: nu aveam nimic si ea se agita...ha,ha..Bunica Florina are la Priseaca, langa Targoviste, o cabana frumoasa si o gradina cu 1001 flori superbe. Nu am fost inca sa vad, dar stiu de la mami. Are acolo o adevarata gradina botanica...





Va pupic pe toti si va mai povestesc si altele, dar acum mi-e fomica si nu mai am rabdare...Pa,pa...

1 Comment:

Floarea bunica said...

Bravo!!Acum nu mai esti in criza de subiect.Daca aduni zilnic mici intamplari cotidiene,faci un roman pe cinste.O sa fie un blog destul de vizionat ca o sa dau la toti cunoscutii adresa so o vada pe Thea.Ma simt un pic fltata de spusele ei.Va pup pe toti