D-ale lu` Becali...

duminică, 5 aprilie 2009



In asteptarea lui Gigi de la puscarie, va propun cateva din perlele lui:



Nici nu stiti ce sensibilitate am eu in suflet, dar nu stiu sa ma exprim. Daca as sti, as vorbi mai frumos decat Liiceanu si Plesu.

---
Am citit Manualul razboinicului luminii cu doua markere. Cu galben am subliniat pasajele care mi-au placut si unde m-am identificat cu eroul cartii, iar cu verde pe cele care nu mi-au placut si nu le-am citit.

---
Daca ma respecti o data, te respect si eu tot o data. Daca nu ma respecti o data, eu nu te respect de cinci ori.
---

Stiti cat de mult scuip eu televizorul la mine acasa? Cum vad un nenorocit care vorbeste de binele public, cum ii trag un scuipat.

---
Norica Nicolai ar da ani din viata ei ca sa stea cu mine la masa, ca sa ma simta langa ea.

---
Mass-media dupa parerea mea inseamna televiziunile unde oamenii vad in direct pe oameni.

---
Dupa ce-am vazut filmul Mihai Viteazul, mi-am zis ca vreau sa fac si eu pentru Romania ce-a facut Mihai Viteazul sau macar Amza Pellea.

---
Oana Pellea sa-si vada de treaba ei. Eu in campania electorala nu am folosit imaginea lui Amza Pellea, ci pe a lui Mihai Viteazu.

---
Ma sperie atractia acestui partid care o are la populatie.

---
Am vorbit cu varu-meu Giovanni si cu Victor sa facem un partid care sa fim mai tari ca fratii Kennedy. Am fi condus Romania. Dar n-au vrut, fraierii.

4 Comments:

Dolan said...

Si ce ai vrut sa scoti in evidenta? Prostia lui? Asta o stim.
Ce legatura are arestarea lui cu incultura?

Evir11... said...

nu are nici o legatura arestarea lui Gigi cu incultura...am vrut doar sa ne mai radem un pic...de scos in evidenta la Gigi nu avem ce, stim toti cum este el...in rest numai bine...

Dolan said...

Pai eu nu rad. Chiar deplang situatia in care a ajuns. E jenibil ce-i fac astia.
Cand trebuia "palmuit", nimeni nu a facut-o. Si acum sa il bage la zdup pentru ca i-a fost furata masina?!?
Urata tara.

Evir11... said...

Urati oameni...