Papusa fortoasa...

luni, 27 iulie 2009

Fiica preşedintelui Elena Băsescu s-a supărat foarte tare. Nu pentru că Alina Mungiu s-a revoltat că nimeni nu investighează citez „frauda electorală” prin care-a câştigat alegerile, ci pentru că e luată peste picior la Bruxelles. „Nu sunt o păpuşică“, a spus Eba. „Am ajuns aici prin forţe proprii“, susţine mezina preşedintelui Băsescu.

HA-HA-HA...... Bai fetito, dar tu chiar ne crezi prosti????? Care-ti sunt fortele proprii, papusico? Noi chiar nu le-am vazut. Sau...? Poate chiar nu vrem sa le vedem, mai stii!

Esti plina de forte EBa!!!!!Pana si cei de la Bruxelles si-au dat seama de fortele tale proprii...

Mai sa fie!!!

4 Comments:

Dolan said...

Ti-ai revenit :D
Te-ai apucat iarasi de blog :)
Inca 31 de zile... apoi bucurii, betii, treburi :)

Evir11... said...

da...si cate treburi...mi-e groaza!!!

de ce nu-mi mai dai voie pe blogul tau, nenea?

Dolan said...

Nu doar tie, nimeni nu mai intra :) Am renuntat la el. Credeai ca ti-am restrictionat accesul? :) M-am saturat de el.

Anonim said...

pacat, era un blog fain...te-ai putea razgandi si incepe sa scri din nou...